.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران مستعدترین منطقه برای نیل به توسعه

يك كارشناس مسايل سياسي در استان مازندران انتصاب استاندار جديد مازندران را عامل توسعه استان برشمرد و گفت: مازندران از مستعدترين مناطق كشور براي نيل به توسعه است.

بهزاد پورمحمد امروز اظهار داشت: حضور طاهايي به منزله سرمايه‌گذاري جديد دولت براي استان مستعد اما محروم از توسعه مازندران محسوب مي‌شود.

وي خاطرنشان كرد: در چنين شرايطي بر همه مسئولان و مديران استان است كه با اين مدير توانمند نهايت تعامل و همكاري را داشته باشند تا در پرتو برنامه‌ريزي هوشمندانه و در راستاي سياست‌هاي دولت عدالت محور خط پاياني فقر و محروميت در استان مازندران ترسيم شود.

وي افزود: استان مازندران يكي از معدود استان‌هاي كشور است كه به دليل برخورداري از ظرفيت‌هاي بالقوه طبيعي و انساني در زمره مستعدترين مناطق كشور براي نيل به توسعه قرار داد.

معاون سازمان امداد و نجات هلال احمر كشور تصريح كرد: با اين وجود به لحاظ اعمال برخي سياست‌هاي غيربهينه از سال‌هاي گذشته متاسفانه هنوز استعدادهاي بي‌نظير اين خطه فعاليت نيافته و شتاب فقر بر آهنگ توسعه غلبه دارد كه اين وضعيت از چالش‌هاي بزرگ استان محسوب مي‌شود.

پورمحمد تدوين استراتژي توسعه براي استان مازندران و استفاده از ظرفيت مديريتي و اجرايي و همگرايي مجموعه مديران استان براي اجراي دقيق سياست‌هاي دولت عدالت محور و هماهنگي با برنامه‌هاي استاندار جديد را از جمله رويكردهاي موثر در فرآيند توسعه استان برشمرد.

وي تصريح كرد: همه تاثيرگذاران و فعالان سياسي و اجرايي استان بايد تعامل و وحدت رويه را در دستور كار قرار دهند تا آرمان توسعه در مازندران با هزينه كمتر حاصل شود./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.